o nas

08:59 Unknown 0 Comments


Cześć, może tak na początek warto by było, abyście poznali nas i nasze zainteresowania. Początki są najgorsze i nie lubię pisać tych całych wprowadzeń (w sumie to w praniu dowiecie się, jakie jesteśmy) ale z grzeczności warto się przedstawić ;) A więc: jestem Agata, Agacia lub dla przyjaciół Acia, jak tam chcecie i razem z moją przyjaciółką Izą, jak już widzicie, będę prowadzić tego bloga. Jeżeli chodzi o pasje: moją jest fotografia (już od piątej klasy podstawówki). Kiedyś trenowałam łucznictwo, ale zrezygnowałam z powodów osobistych. Interesuje się językiem angielskim, kocham zwierzęta oraz uwielbiam podróżować i w sumie to chyba tyle, jeżeli chodzi o mnie. Iza interesuje się Koreą Południową, muzyka oraz językiem koreańskim i angielskim. Mamy w tym roku po dziewiętnaście lat i tak kiedyś wpadłyśmy na pomysł, żeby założyć tego bloga, miałyśmy wtedy po siedemnaście lat, w końcu od czegoś się zaczyna. Mieszkamy w małym mieście, niedaleko Wrocławia, przepięknego miasta. No i co... i chyba to by było na tyle... Więcej was nie zanudzam, zostawiam was w spokoju. Przepraszam, że tak chaotycznie, ale nie potrafię tego inaczej opisać;)

Witamy na naszym blogu

0 komentarze: