pomysły na prezenty dla bliskich

10:59 Unknown 1 Comments

CZEŚĆ 

 Nadszedł czas na ten pierwszy post. Nawet nie wyobrażacie sobie ile myślałam nad napisaniem go, zastanawiałam się jaki wpis, będzie tym pierwszym, aby pokazać się z jak najlepszej strony i tak myślę, myślę i nagle: "ej przecież zbliżają się święta" (to wyczucie..) Tak sobie pomyślałam, że każdy chciałby dać swoim przyjaciołom prezent albo nawet rodzicom, dziadkom... no ogólnie bliskim, nawet taki symboliczny, by tylko wiedzieli, że jesteście z nimi. Jak już wiecie mało czasu zostało, a wy pewnie nadal zastanawiacie się co by tu kupić... więc postanowiłam przyjść z pomocą. Według mnie, najlepszym prezentem na święta czy na jakąś inną okazję, będzie  rzecz, którą zrobicie sami, ponieważ włożycie w nią dużo miłości i nawet najdroższy prezent nie równa się z tym co wy zrobicie. Pamiętacie pewnie, jak byliście małymi brzdącami i robiliście laurki na dzień mamy, taty, babci, dziadka i widzieliście ten uśmiech na ich twarzy, kiedy dostawiali je do was.. bezcenne! prawda? Nie ważne ile masz lat, dla rodziców dalej jesteś małym dzieckiem, dlatego zrób laurkę i wróć do tego sentymentu.




WŁÓŻ W NIE SERCE

Jak już wspominałam wyżej laurka. Następnym oryginalnym sposobem jest zrobienie kolażu ze zdjęć, jedynie co potrzebujesz to: wywołanie zdjęć, gdzie w Rossmanie zrobisz to za grosze oraz kartka i klei. Uwierzcie mi na słowo, że to piękny prezent. Rok temu, moja najlepsza przyjaciółka, właśnie na święta, dostała ode mnie kolaż ze zdjęciami z ostatnich 4 lat naszej przyjaźni i powiem wam, że się popłakała. Zdjęcia przypomniały nam te wzloty i upadki, nasze przypały czy śmieszne miny. Chciałam jej podziękować za to, że jest i tyle ze mną wytrzymała, chociaż wiem, że to trudne. Do zdjęć możecie dodać śmieszne opisy, jakieś memy i różne takie, liczę na waszą kreatywność. Krótki filmik pt. "Za co cię lubię" też jest równie świetnym prezentem, dlatego, że rzadko mówimy bliskim, jak bardzo ich kochamy i ile dla nas znaczą. Możemy nagrać śmieszne życzenia, wrzucić tam zdjęcie i wzbogacić to o jakąś waszą ulubioną nutkę. A może macie jeszcze mulinę? czy jakieś inne coś, żeby nadało się na bransoletkę z jakimś koralikiem czy czymś? Możecie dla przyjaciółki/przyjaciela zrobić własnoręczny naszyjnik/bransoletkę na znak waszej przyjaźni? Czy różne inne cuda, wszystko stoi przed wami otworem.






ŚWIETNY PREZENT 

Dużo czasu spędzam w internecie i kiedyś zobaczyłam taki zagraniczny pomysł na prezent, pewnie już gdzieś o nim słyszeliście. Jest to "OPEN WHEN". Na czym polega? Może dalszy tytuł da wam do myślenia np. "open when you need to know how much i love you!" Możemy napisać go na każdą okazje, a nawet bez okazji, taki mały liścik, a ile daje uśmiechu na twarzy. Piszemy np. "open when you need a laugh" (otwórz kiedy potrzebujesz śmiechu) i w środku, możemy opisać jakąś śmieszną historyjkę. Oczywiście możecie pisać po polsku, nie musicie robić tego po angielsku. Łapcie parę podpowiedzi.. otwórz kiedy np. jesteś smutna/zmartwiona/szczęśliwa... kiedy za mną tęsknisz/kiedy potrzebujesz uścisku,całusa.







INNE RÓWNIE KREATYWNE POMYSŁY:

Zapraszam na stronę zszywka, gdzie znajdziecie dużo inspiracji na wasz świąteczny prezent. Szukajcie w zakładce "D.I.Y - Zrób to Sam". Powodzenia! 




Witamy na naszym blogu

1 komentarz:

  1. Jak najbardziej same pomysły na prezent są bardzo istotne i ja również jestem zdania, że warto jest wiedzieć co komu z jakiej okazji wręczyć. Nawet niedawno natrafiłem na bardzo fajny wpis https://zamowprezent.pl/zakonczenie-roku-akademickiego-prezenty-dla-promotora-i-dla-studenta gdzie wyjaśniono jakie prezenty dać na zakończenie roku akademickiego.

    OdpowiedzUsuń