Moje top 10 piosenek

12:44 xx 4 Comments

"Muzyka powinna zapalić płomień w sercu mężczyzny i napełnić łzami oczy kobiety"




Przedstawię wam moje TOP10 ulubionych piosenek. Dzięki temu, dowiedzie się jaki mam gust muzyczny. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie oraz mam nadzieję, że ukażę wam piosenki, które wam się spodobają.




10. Artur Rojek - ,,Beksa’’


  

Jest to artysta, którego poznałam niedawno. Osobiście nie słucham polskiej muzyki ale dla tej piosenki robię wyjątek. Naprawdę piękny utwór z super przekazem. Szczerze to nie wiem jaki to gatunek muzyczny ale uważam, że spodoba się każdemu :)








9. The 1975 – Robbers



Jest to zespół, który uwielbiam. Jest to klimatyczna, spokojna piosenka, idealna na zimowe wieczory. Powiem wam, że może uda mi się na wakacje pojechać na ich koncert :) 










8.Jay Park - ,, In this B*tch’’ 





 Jay Park to koreański raper, który ma 26 lat. Jest to dość specyficzny artysta. Myślę, że nie każdemu będzie się podobać jego twórczość. Zawsze włączam tą piosenkę, gdy jestem sama w tłumie. Czuję się wtedy pewniej, dlatego też polecam go bardziej nieśmiałym osobom.




7. Justin Bieber - ,,Love Yourself"



Mam straszny sentyment do twórczości Justina, ponieważ słuchałam go gdy byłam mała. Odkąd pamiętam dużo osób wyśmiewało się ze mnie że słucham  "tego pedała" uważali, że to kompletne beztalencie. Tą piosenką (w sumie to całym albumem Purpose) udowadnił, że jest zupełnie inaczej niż ludzie mówią. 




6.Arctic Monkeys - ,,Do I wanna know ? ‘’


Nic dodać, nic ująć. Utwór wpada w ucho,myślę, że to najważniejsze. Piosenka stała się hitem i pewnie teraz każdy zna jej tekst.






5.The Kooks- ,,Bad habits"



Ten zespół poznałam niedawno, tak jak Rojka.
Przesłuchałam chyba ich każdą ich piosenkę i wszystkie są niesamowite.
 Bardzo podoba mi się ich styl muzyki.  






4.IKON- ,,Dumb&Dumer’’ 





Jest to koreański zespół, który stworzył świetny, radosny utwór. Teledysk jest według mnie śmieszny w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Na pewno spodoba się każdemu :)





3.Taeyeon feat. Verbal Jint- ,,I ‘’  





Znowu koreański utwór, ale tym razem to solistka. Piosenka i teledysk różni się od typowego kpopu. Taeyeon ma kawał dobrego głosu. Jest to spokojna muzyka dla wszystkich.







2.The neighbourhood- ,, Sweather Weather’’


Uwielbiam ten zespół za dosłownie wszystko. Musze się pochwalić, że jadę na ich koncert: 3 marca do Poznania :) Tworzą coś niesamowitego, piękną, nastrojową muzykę z przesłaniem. Nie ma się do czego przyczepić. Wszyscy są naładowani pozytywną energią, a ja takich ludzi uwielbiam.








1. 30 seconds to mars - ,, Beautiful lie ‘’


No i czas na miejsce pierwsze, które należy do 30STM. Dzięki tej piosence poznałam ten zespół i ogólnie muzykę alternatywną. Gdy byłam w gimnazjum ich muzyka dawała mi dużo siły i energii.
To był ciężki okres w moim życiu, a dzięki nim nabrałam chęci życia. Przede wszystkim są dobrymi ludźmi. Myślę, że ich twórczość jest dla mnie czymś naprawdę ważnym i bardzo chciałabym pojawić się na ich koncercie 

Witamy na naszym blogu

4 komentarze:

  1. ciekawy post ! :)
    zapraszam do mnie - http://yamers.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Marsi <3 Zawsze na pierwszym miejscu. W moim przypadku było tak samo - dali mi siłę :)

    http://nieperfekcyjna-kobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne piosenki poleciłaś :) Arctic Monkeys tez lubię :)

    OdpowiedzUsuń