moje cztery ulubione filmy + gratisik

14:50 Unknown 0 Comments

"Film jest zły wtedy, jeśli ktokolwiek z publiczności chociaż na chwilę może odwrócić oczy od ekranu."

DOBRY FILM? 

Postaram się podać wam takie filmy, dzięki którym nie odwrócicie się nawet na ułamek sekundy, bo są naprawdę jednymi z najlepszych filmów, które dotychczas widziałam. Chciałabym wam przypomnieć, że filmy najczęściej rozkręcają się po paru minutach więc nie zrażajcie się jak na początku będzie nudno, bo po tym jak zobaczycie co jest dalej, pożałujecie, że tak myśleliście. 

NAJLEPSZA KOMEDIA

Według mnie najlepsza komedia, którą kiedykolwiek widziałam (płakałam ze śmiechu przez większość filmu) i mówię wam z ręką na sercu, że mogłabym ją obejrzeć jeszcze raz, a ja z reguły no nienawidzę oglądać filmów więcej niż raz, po prostu skoro wiem co będzie.. to gdzie ta frajda z oglądania tego? Ale tą komedie mogłabym oglądać i oglądać i nigdy nie przestałaby mnie śmieszyć. Wyreżyserowana przez Paul'a Feig, otrzymała 12 nominacji, wydana w 2015 roku - Agentka. O czym jest? Analityczka CIA zgłasza się na tajną misję, która ma zapobiec globalnej katastrofie. Typowy film akcji (którym zresztą jest) ale góruje w tym filmie komedia i to boska komedia. 




NAJLEPSZA KOMEDIA KRYMINALNA


Nominacja leci do filmu, którym twórcą jest Michel Bacall, komedia z 2012 roku - Jump Street 21,
z moim ulubionym aktorem w roli głównym - Channing Tatum. Aby wam za dużo nie zdradzić, opiszę krótko fabułę: Dwóch zupełnie od siebie różnym policjantów, dostaje za zadanie wrócić do liceum i rozpracować dealerów narkotyków. Najważniejsza kwestia jaka mnie poruszyła w tym filmie jest to, że przyjaźń ukazana jest tam jako nieprzemijająca oraz najważniejsza wartość.





NAJLEPSZY THRILLER

"Statuetka" leci do: Połączenie, (wyreżyserowany przez Richard'a D'Ovidio, film z 2013 roku) opowiadający o operatorce linii alarmowej 911. Kobieta jest przyzwyczajona do dramatycznych i kryzysowych sytuacji, jednak to połączenie przebija wszystko, z czym miała do tej pory do czynienia. Śmiertelnie przerażona nastolatka usiłuje schronić się przed psychopatą, który właśnie włamał się do jej domu. Połączenie przerywa się, a kiedy główna bohaterka oddzwania do dziewczyny, dźwięk dzwonka pozwala napastnikowi zlokalizować ofiarę... Kilka miesięcy później inna nastolatka wykonuje dramatyczne połączenie na linię 911. Jest uwięziona w bagażniku porywacza, który wywozi ją w nieznane. Tym razem operatorka nie może pozwolić sobie na błąd... Film z takim dreszczem emocji, że aż brak tchu, gdy się go ogląda.   





II MIEJSCE - THRILLER

Wyreżyserowany przez Carl'a Ellsworth i Christopher'a Landon, wrzucony na antenę w 2007. Jest to Niepokój, nastoletni Kale, skazany na areszt domowy, zaczyna podglądać swoich sąsiadów. Stwierdza, że obok niego mieszka morderca. Myli się? Czy może to jednak prawda? Przekonajcie sie sami! Jest to jak bardziej młodzieżowy film oraz napięty, kiedy zaczynamy rozumieć co się właśnie dzieje.






BONUS 

Film ten wejdzie dopiero do kin 8 stycznia i jestem już zdecydowana, że na niego pojadę, bo oglądając zwiastun, film zrobił na mnie ogromne wrażenie i jestem pozytywnie zaskoczona i nie mogę się doczekać, kiedy go zobaczę na ekranie kin. Gatunek to horror, więc będzie się działo, w sumie to więcej opowiem wam, jak go obejrzę, a tu na dole, wrzucam wam zwiastun: 


Witamy na naszym blogu

0 komentarze: