Glamour

07:43 Wacky Rio 0 Comments

                                        

                                               

GLAMOUR

    Dzisiaj poruszę nowy temat, aczkolwiek mam dla was coś nowego, niczym prawdziwy  krytyk opiszę wam gazetę Glamour. Chcę uprzedzić , że nie jestem zawodową pisarką, ale postaram się ująć to w zrozumiały sposób.



Źródło Google

                                    TRENDY WEDŁUG GLAMOUR

    Pierwszy artykuł, który zwrócił moją uwagę jest na temat kożuszków. Pewnie każdy z nas nienawidził ich w dzieciństwie (przynajmniej ja), a teraz są one bardzo popularne(sama mam jeden w szafie ). Są ciepłe, wygodne i śliczne oraz nie zapomnijmy o tym, że praktyczne.



     
   Następny artykuł związany z trendami modowymi jest o wysokich kozakach. Według Glamour  to hit sezonu.  Ja osobiście nie szaleję za nimi jakoś specjalnie, ale uważam, ze niektóre rzeczywiście są śliczne. Na pewno świetnie pasują do obcisłej sukienki . Kozaki tego typu znajdziecie w salonach marki PRIMAMODA. Jest teraz tam dużo promocji!  Warto kupić bo co jeśli śnieg nas jeszcze zaskoczy? I zaskoczył. Warto zajrzeć na ich stronę internetową. 



    Myślę , że warto wspomnieć o białych spodniach, może nie ma nic na ich temat w gazecie, ale często widzę młode dziewczyny w takich spodniach. Uwielbiam je!  Nawet planuję sobie je kupić.  Według mnie jest to strzał w 10. Zwykłe spodnie to już przeżytek :D


Źródło Google
    Na topie jest również marka Mr. Gugu & Miss Go która robi furorę w Azji i w Europie . Nie dziwię się! Ich ubrania są na prawdę zjawiskowe. Uwielbiam takie kolorowe łaszki. Na ich stronie znajdziecie bluzy, T-shirty , legginsy, czapki, plecaki. Jeśli ktoś lubi takie ubrania ,,3D’’ to na pewno znajdzie coś dla siebie. Możecie podziękować Jakubowi Chmieniak za założenie tak wspaniałej marki.



                                                  PORADY GLAMOUR

    Masz problem w co się ubrać? A może w jakim kolorze będzie Ci do twarzy?
Na te nurtujące pytania może odpowiedzieć Ci profesjonalista - Dawid Woliński. Jeśli masz pytanie wyślij do niego maila na adres : glamour@burdamedia.pl .Chyba każdy woli zapytać specjalistę modowego niż mamę, która zawsze powie ,, ślicznie wyglądasz córeczko’’ nawet jeśli to nie jest prawda. Pamiętaj o tym żeby ubierać się jak chcesz, nikt nie może Ci niczego narzucać . Poprzez modę masz wyrażać siebie, a przede wszystkim czuć się dobrze w tym co masz na sobie. 

                                           KOSMETYCZNE PORADY 


       Jeśli masz problem ze zrobieniem smoky eyes albo nie wiesz jak idealnie podkreślić brwi lub nie wiesz jakich użyć do tego kosmetyków, w tym artykule znajdziesz na to odpowiedź.
Wszystko jest opisane i wytłumaczone. Żeby makijaż wyglądał ładnie i przede wszystkim  schludnie musisz zainwestować w dobry ,,sprzęt ‘’. Przecież każda kobieta chce wyglądać atrakcyjnie, by czuć się piękna. Przeczytaj artykuł i kup odpowiednie kosmetyki no i do dzieła :D


                                ,, NIECH UŚMIECH BĘDZIE Z TOBĄ’’

    Dorota Lubańska napisała cudowny artykuł o uśmiechu. Według niej dzięki uśmiechowi możemy osiągnąć wszystko: zyskać faceta, dobre oceny, podwyżkę i wiele wiele więcej. Według mnie zwykły mały uśmieszek może poprawić nam humor. Pomyślcie gdyby wszyscy się uśmiechali do siebie, to świat byłby piękniejszy. Boisz się kogoś lub jesteś zła/y- jest na to sposób, po prostu się uśmiechaj. Staraj się to robić jak najczęściej. Sprawiaj radość innym zwykłym uśmiechem, niby nie wiele, a daje tyle radości . Mały gest a jednak znaczy tak dużo. Myślę, że każdy chciałby zaczynać dzień od uśmiechu. Staraj się uśmiechać nawet w złych momentach. To jest bardzo ważne aby zawsze być szczęśliwym. Ludzie wtedy będą dla nas mili i życzliwi. Gdybyśmy byli ponurzy i smutni to ludzie nie traktowaliby nas poważnie. Łatwiej nawiązuje się kontakt z osobą z uśmiechem na twarzy niż z osobą naburmuszoną.
Więc postanowienie na nowy rok – UŚMIECHAJ SIĘ !


                                                          TOP MODEL


    Myślę, że większość z was oglądała V edycję Top Model i wiecie kim jest Radek Pestka. Jest to młody, zwykły i przede wszystkim skromny chłopak, który mimo iż nie jest dobrze zbudowany (spotykał się z krytyką) wygrał program i osiągnął sukces.  Brak mięśni nadrabiał swoim urokiem. Kocha modę i chce działać w tym kierunku. Oprócz pracy jako model chce nadal być bloggerem. Nie przejmował się tym, że inni uczestnicy go wyśmiewali, nie poddawał się, ciężko pracował, po prostu robił swoje. W tym artykule Magda Jagnicka przeprowadziła świetny wywiad. Radek mówi o tym co chce robić w przyszłości, o tym jak radził sobie w programie oraz jak radzi sobie z hejterami. Na nagrodę zasłużył jak nikt inny ponieważ sam sobie na to zapracował.




                                        TO CO MNIE ZASKOCZYŁO


   Podobała mi się sesja  ,, Gorączka sobotniej nocy ‘’. Stylizacje w wykonaniu Magdy Jagnickiej sa idealne. Bardzo chciałabym mieć takie rzeczy w swojej szafie. Na dole zdjęć są ceny ubrań, które zostały zakupione na potrzeby sesji ze strony zalando.pl
Fotograf – Łukasz Pukowiec wykonał również świetną robotę. Jego zdjęcia są naprawdę świetne. Powiem szczerze, że rzadko podobają mi się zdjęcia z gazet, ale te naprawdę mnie urzekły (neony nadają fajny klimat ).




   
    Jest jeszcze jedno zdjęcie które bardzo mi się spodobało, poniewż wygląda magicznie. Modelka wygląda jak księżniczka. Jak patrzę na to zdjęcie to sama chciałabym wziać udział w takiej sesji.

















Witamy na naszym blogu

0 komentarze: