tokio

07:49 Unknown 2 Comments



 Tokio - miasto dziwactw

        Przedstawię wam ciekawe i dość nietypowe miejsca w Japonii. Osobiście nigdy tam nie byłam, ale mam zamiar kiedyś odwiedzić to piękne miasto. Opisy napisałam przy pomocy różnych informacji z internetu, mam nadzieję, że ten wpis będzie dla was interesujący :)


1. Muzeum zupek błyskawicznych

Znajduje się w Jokohamie. Można tam znaleźć 3 tysiące opakowań zupek. Cena za wejście to około 16-10 zł. Na specjalnych ekranach prezentowane są reklamy produktów, które znajdują się w tym muzeum. Co ciekawe zwiedzający mają możliwość stworzenia własnej zupki. Według mnie to bardzo ciekawe  :D






2. Park rozrywki Hello Kitty

Jak wiadomo Japończycy uwielbiają wszystko to co jest słodkie, urocze i kolorowe więc nic dziwnego, że w Tokio znajduję się park o nazwie ,,Kawaii Hello Kitty's Paradise ''. Jego wielkość to około tysiąc metrów kwadratowych. Jest część do zabawy, na zakupy oraz restauracje. Osobiście kocham takie miejsca i na pewno kiedyś odwiedzę ten park :)



3.Restauracja The Lock Up

Słyszałam same dobre opinie o tej restauracji . Klimat jest niczym plan filmowy z filmu grozy. Jedzenie jest bardzo dobre ale ceny dość wysokie. Myślę, że każdy kto lubi mroczne klimaty chciałby odwiedzić to miejsce :)








4. Muzeum kupy.

  W Japonii znajdziemy muzeum kupy poświęcone toalecie, ogólnie wszystkiemu co jest związane z wypróżnianiem. Można tam kupić wiele pamiątek typu czapeczka w kształcie kupy. W środku są różne rodzaje toalet i kup. Główną atrakcją tego muzeum jest zjazd ze zjeżdżalni do wielkiej toalety. Bardzo zabawny pomysł :)






5. Las Aokigahara.

Japończycy nazywają go morzem drzew, ale również lasem samobójców. Teraz nasuwa się pytanie dlaczego? Jest on bardzo popularny ze względu na to, że wiele osób chodzi tam po to, aby odebrać sobie życie. Jeśli wejdzie się w głąb można zobaczyć jeszcze ciała, szczątki lub namioty, w których potencjalni samobójcy zastanawiali się nad swoim życiem przed egzekucją. Jak widać Japonia nie jest tak kolorowa jak wszyscy myślą :(





Witamy na naszym blogu

2 komentarze:

  1. chciałabym iść do tego parku rozrywki. Mogłoby być ciekawie!
    Szczerze mówiąc numer 4 mnie odrobine przeraża ;)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to też mnie przeraża :D
      Chętnie odwiedzę twój blog :)

      Usuń